Vilodag

Idag ska jag ha en vilodag och jag ska inte göra nånting jag inte vill. Så himla skönt! Jag var helt utmattad när jag kom hem igår. Först var jag på stan 2 ½ timme och uträttade ärenden, sen drog jag till jobbet och sen var jag på stan 2 timmar till. Jag var på Stadium. Jag hittade träningsbyxor och sport-bh så nu kommer melonerna sitta på plats! Haha! Det känns faktiskt skönt å ta tag i träningen och den här gången tror jag verkligen att jag inte kommer hoppa av. Jag var och köpte träningskort igår. Jag tänkte börja träna idag men så måste man vänta 3 dagar på att få kortet. Blääää Igår låg det ett brev innanför dörren när jag kom hem. På det stog det Klassfest! Det har alltså gått 10 år sen jag slutade 9an i Askersund. Det är helt sjukt. Vart tog åren vägen?! Det känns inte som om jag har gjort nånting. Visst jag har haft en del olika jobba och pluggat lite men jag har ju absolut inte kommit nånstans. Jajja... Ne nu ska jag forsätta göra ingenting. Såååå skönt!

Kommentarer
Postat av: Sommarflickan

Var ska du träna någonstans gullet?

Kram från sommarflickan

2010-01-13 @ 16:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback