Trevlig helg!

Helgen har varit mtcket trevlig. Jag gick upp tidigt lördag för att ställa mig å göra en tårta. Såklart bränner jag första satsen av chokladmousse. Som tur är har jag en underbar pojkvän som springer till affären och köper mer. Det var ju hans 25årsdag och han som skulle bli bortskämd. Vid 12-slager dyker familjen Linderoth upp. Dom har med sig mat från McDonalds som vi smaskar i oss och sen blev det en sväng till stan. Jag köpte en hylla med tre korglådor. Den är så himla fin! Pierre kom och hämtade på stan och sen var det bara å åka hem för att äta min smarriga tårta. Jag blev faktiskt ganska nöjd med den. Vi spelade på travet och spelade sällskapsspel. Hur kul som helst. Kvällen kom och dom åkte hem. Jag och Pierre kollade på film. Transformers 2. Den har jag velat se hur länge smo helst. Igår (söndag) gjorde vi absolut ingenting. Vi ville bara vila hela dagen. Jag tog en sväng till Linda för att hjälpa henne lite. Hon håller fortfarande på att packa upp men nu är det beboligt där. Annars gjordes ingenting på hela dagen igår och det var skönt. Vad är planen för idag då tänker ni? Först ska jag plocka undan lite här hemma, sen vet jag inte riktigt hur det blir. Här har vi alternativen. 1) Jag har bokat en tid på friskis och tänkte gå på ett aerobicspass. Ska bli skönt eftersom jag inte hunnit träna alls på hela veckan. Jo igår men då ville jag bara ta det lugnt. 2) Eller så åker jag till IKEA med Linda och kolla på grejer. Förhoppningsvis kan jag storhandla också. Jag håller på och skriver en lista nu. Ne här kan jag inte sitta hela dagen. Dags å röra på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback