Torsdag

Idag är en ny dag och jag känner på mig att det kommer bli en trevligt dag. Nu går det väl åt andra hållet för att jag sa så. Hehe Jag vaknade för en stund sen. Jag hoppades på att Pierre skulle vakna samtidigt men han ligger fortfarande och snarkar. Jag kan förstår honom, han var ju ute igår. Man vet ju hur man brukar vara dagen efter. Jag funderar på att göra mig iordning och dra upp på stan, sen får han komma när han kommer. Jag ska först till arbetsförmedlingen så jag får den skiten gjord. Sen möter jag förhoppningsvis Pierre och vi går till friskis för att hämta mitt kort. Sen har vi förhoppningsvis en mysdag på stan. Jag ska försöka få Pierre att lägga lite pengar på en möbel till hallen som jag har sett på Entré. Dags att få frukost i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback