Tjaba

Idag är det en busy dag. Först ska jag grejja en massa hemma; skicka mail och kolla genom papper. Min plan är att åka upp på stan vid 12, men jag tror inte att jag kommer lyckas. Jag har varken ätit frukost eller påbörjat allt jag skulle göra. På stan ska jag också flänga runt lite; träffa lite folk, in på bibbland en sväng och iväg till friskis & svettis för att äntligen skaffa mitt träningskort. Wohooo! Jag har ju nya träningsskor och jag kollade lite på träningsbyxor igår. Det känns som om jag är på god väg nu. Nu känner jag att jag bara gaggar... Dags å ta tag i allt!

Kommentarer
Postat av: Sommarflickan

ah! nu såg jag. hehe, ja men vad roligt med F&F, jag ska också börja träna där snart, när mitt kort på g-vik går ut. Ska du gymma eller gympa?

2010-01-13 @ 16:55:11
Postat av: Sommarflickan

ah! nu såg jag. hehe, ja men vad roligt med F&F, jag ska också börja träna där snart, när mitt kort på g-vik går ut. Ska du gymma eller gympa?

2010-01-13 @ 16:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback