Tisdag

Idag har jag testat att inte sätta igång tvn det första jag gör när jag går upp. Oj vad grejer man får gjorda! Jag har ätit frukost, betalat massa räkningar och snart har jag tvättat klart och klockan är inte ens 1! Det är inge bra å ha tv har jag kommit på. Det jag har kvar är att laga mat, hänga upp den rena tvätten och packa. Idag ska jag till min syster igen för jag ska sitta barnvakt imorrn. Varför inte liksom, jag är ju praktiskt taget arbetslös. Jag längtar tills jag blir mamma men det jag har funderat på är om man nånsin blir 100 % redo för att få barn... ? Jag tror att man ska försöka komma så nära 100 & som möjligt och sen är det bara å köra. Haha Eller vad säger ni som har barn? Ne dags å fortsätta!!! GUD vad energi jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback