Jobbardag

Jag är ganska trött idag. Jag var hos Linda igår och kollade på film. Först tittade vi på "I taket lyser stjärnorna" och sen kollade vi på "The Reader." Båda filmerna var bra tyckte jag. Sen till slut kollade vi på första avsnittet av "True Blood" Den serien verkar ju bra! Min syster har pratat jättemycket om det så jag blev glad när jag såg att Linda hade hela säsong 1 och 2. Det kommer bli mycket true blood den närmaste tiden känner jag på mig. Jag har börjat prenumerera på en inredningstidning. Eller rättare sagt så har Pierre fått det i julklapp av IKEA. Han hade 3 att välja på. Jag valde eftersom det ändå är jag som kommer läsa i den. Jag fick första numret häromdan. Jag satt nog över en timme med tidningen. Fanns så mycket å läsa och titta på. Jag fick hur mycket idéer som helst. Jag vill köpa så himla mycket nytt till vår lägenhet! Det fanns många fina grejer i tidningen. Ne dags å röra sig mot jobbet. Ikväll blir det kanske fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback