Idag är en ny dag

Igår vilade jag verkligen ut och det var så himla skönt. Jag kände att min kropp behövde det. Jag kan inte säga att jag har stressad ihjäl mig idag heller. Jag har gjort lite saker fast i helt min takt. Jag har bara gjort det om jag har känt för det. Jag sitter och tittar på "Fåfänga till förbannelse" Det är helt sjukt. En har gjort urinblåselyft. VARFÖR?! Varför vill man lyfta sin urinblåsa? Många verkar ju bli beroende av det. Jag förstår att man lätt kan bli det. Om man tycker att man blir snyggare av det så är det väl klart att man fortsätter. Allt handlar ju om utseende. Jag tycker det är jättekul å klä mig fint men jag bryr mig faktiskt inte så superdupermycket om hur jag ser ut. Jag sminkar mig inte så ofta. Jag tycker det är ganska skönt. Jag är så trött på vår stora tv så jag kollar nästna hellre på vår 14 tum som står inne i sovrummet. Eller det är väl inte tvn som jag är trött på direkt, det är kanalerna. På stora tvn har vi 1an, 2an, 4an, 6an, canal + sport, canal + film och en massa skitkanaler. Om jag vill se dom andra vanliga måste man byta där bak på tvn. Det är så jobbigt. Haha Vilket i-lansproblem! Nån som vet hur det går å lösa? Nu ska jag forsätta grejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback