Grejjer...

Idag kom jag äntligen på väg till stan. Jag var på arbetsförmedlingen och för första gången kände jag att det gav nåt. Hon gav mig faktiskt en massa tips som jag ska ta åt mig. Jag glömde tyvärr visa Pierre möbeln vilket nästan var det viktigaste. Vi kollade lite på pianon men dom är ju så dyra!!! Sen blev det en mycket romantisk middag på La Gondola. Hehe Dom hade gjort om där inne. Det var absolut en förbättring. Det andra var ganska sunkigt. Den här kvällen blir ganska lugn för det är jobb som gäller hela helgen! weeehooo. Hela den här veckan har varit riktigt lugn. Ganska gött om jag får säga det själv. Igår kom det försäljare till oss. Åh nej tänkte jag och låg kvar i sovrummet så fick Pierre ta hand om det. Sen hör jag hur dom kliver in i lägenheten. Åh nej tänker jag igen. Det går 5-10 min och dom är fortfarande kvar. Sen kommer Pierre in i sovrummet med en årsbok. Jag var väl inte så pigg på att börja prenumerera på den. Kostar ju ändå 900 kr/bok, men Pierre såg ut som ett barn på julafton så varför inte. Så om nån vill komma hit och läsa om vad som hände 2008 så är det bara att ni dyker upp! ses vi på lekobus imorrn kanske? Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sofi

nooo! haha det gick jag också på en gång i tiden! Jag har väl typ 4-5 från tidigare år. Intresserade? :P

Postat av: saara

Jag tror Pierre är nöjd iaf. När jag tittade i den handlade mycket om sport... hehe

2010-01-17 @ 08:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback