Fortfarande tråkigt

Nu har jag lyckats vända på dygnet igen. Det var ju så skönt när jag somnade vid 22-23 och vaknade 8-9. Det var perfekt. Nu somnar jag inte förrän sent och vaknar sent. Jag skulle kunna försöka lägga mig nu men jag skulle bara vrida och vända på mig i all oändlighet. ´ Jag pratade med min vän Sofie i Thailand idag. Hon verkade hade underbart! Jag såg henne framför i bikini och 38 grader varmt. Ååååååh vad man blir ännu mer avundsjuk. Ne nu har jag bestämt mig; Jag SKA utomlands i vår/sommar/ höst. I år SKA bli första gången. Med mitt lööööv också! Lovetrip! Hihi Nu ska jag se Boy A. Ni måste tro att det enda jag gör är att kolla tv.... och ni har nog ganska rätt. Haha Det är ju så skönt. Men imorrn blir det andra bullar. Då blir det stan!!! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback