Busy

Nu är jag verkligen helt slut! Jag var tvungen att låna bil för att kunna köpa Pierre present, så jag lånade Lindas bil och drog till Marieberg. Jag köpte en cykel till min man. Båda våra cyklar har blivit stulna så ingen av oss har nån. Jag sprang in på Sportex, köpte en cykel och sen blev det jobbigt. Först skulle jag försöka få in kartongen i bilen. Det var en ganska stor kartong och jag blev osäker på om jag skulle få in den. Men efter en del trixande fick jag in den. Den hade inte gått in om den hade varit 1 cm större. Nu snabbt iväg hem för att få ner den i förrådet. Då kom nästan utmaning. Först var det väldigt tungt att bära in den från bilen för att den var så tung. Sen skulle jag få in den i förrådet och där har vi grejer från golv till tak. Man kan inte längre gå in i vårt förråd. Efter ommöblering därinne gick det med. Nu snabbt iväg till träning och jag hann precis! Skam den som ger sig! Pierre fyller ju inte förrän på lördag men han ville ha den redan idag så då fick han det. Det verkade som om han blev glad. Nu har jag äntligen varit på mitt första träningspass. Jag gick på dans och jag vet inte om det riktigt var min grej. Jag trodde det skulle vara mer danssteg och att dom skulle sätta ihop några steg men det gjorde dom inte. Nu ska jag gå och se om vi kan få fixa bromsarna på cykeln. Det krånglar lite...

Kommentarer
Postat av: Sofi

vem behöver en karl till att bära stora paket!? och som min mamma alltid sa "en bra kvinna reder sig själv" ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback