Ännu en dag har gått

Idag har jag haft en trevlig dag med min andra hälft. Vi vaknade vid 12, vi lagade mat ihop och myst en massa. Jag har även varit på mitt allra första yogapass. Jag hade bokat tid så jag var ju tvungen å gå. Det var roligare än vad jag trodde. Jag visste inte riktigt vad jag hade att förvänta mig. Det kändes konstigt att det var ett träningspass, fast jag inte svettades. Det var riktigt jobbigt i vissa positioner och man kände verkligen hur svag man var i vissa delar av kroppen. Jag var lite dålig på att andas och att spänna magen. "Korsetten" som hon kallade det. Det jag funderar på är om man bara kan gå på yoga och bli vältränad. Det kan man säkert, men det känns konstigt bara. För mig är träning när man pustar och flåsar och svettas som en gris. Hehe Nån som vet? Jag har redan bokat nästa pass och det blir Aerobics på söndag! Jag ska ha en ganska nyttig månad den här månaden. Jag har en liten godisskål långt inne i skafferiet och den står långt inne så jag inte ska se den hela tiden. Den ska räcka heeeeela månaden. Jag tror jag kan klara det. Det finns två saker till jag har gjort för första gången. En igår och en just nu. Igår skottade jag syrran framsida. Tänkte att det kunde vara trevligt å gå ut med den lilla parveln jag satt barnvakt åt igår. Då passade jag på att skotta. Det har jag nog aldrig gjort i hela mitt liv, inte vad jag kan komma på iaf. Det snöade ju så himla mycket igår så det var ju borta efter en timme, men nu kan jag säga att jag har skottat! Den andra grejen är att jag har satsat pengar på en fotbollsmatch. Vi sitter och kollar på den nu. Det är spanska ligan och det är Athletico Madrid mot Celta Vigo. Jag har satsat på ATM. Om dom vinner med 2 mål eller fler vinner jag 4 gånger pengarna och om dom vinner med 1 mål får jag hälften av insatsen tillbaka. Just nu är jag bara ett mål från att vinna pengarna. Jag sitter här och hejar som en galning. I need the money! Haha Jag och Pierre planerar att åka till London i April ju! Nog tjötat. Dags för fotboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback