Aj oj uj

Det är ju väldigt konstigt att jag har varit pigg halva natten och jag var jättenära att gå upp vid 5. Jag hade alldeles för mycket att tänka på. Jag vet inte vart allt kom ifrån. Usch inge kul... Men när jag väl skulle gå upp vid 0830 DÅ är jag jättetrött. Jag vaknade vid 8 av den skrikande ungen i trapphuset. Jajjemen, varje dag, kl 8, skriker han riktigt högt. Ni vet ju hur det låter när man skriker i ett trapphus. Han skulle lika gärna kunna stå bredvid mig och skrika mig rakt i örat. Jag FATTAR inte varför han skriker varje gång han kommer ut i trapphuset. Jag skulle verkligen vilja fråga mammam om varför han skriker varje gång. Det värsta är när dom springer upp och ner och ska tvätta. Då är det en gång i timmen... minst! Ne nu ska jag kolla på en film innan jobbet. Sååååå skönt!

Kommentarer
Postat av: Sofi

han kanske är rädd för trapphus =)

Postat av: Linda

fyfan! jobbigt att vakna till det varje morgon.

2010-01-16 @ 11:48:36
Postat av: Saara

Jag tror han är rädd för trapphus, men jag tror dom flyttade igår! Jippiiiiiii Det har inte varit nåt skrik idag! Plus att jag såg dom bära ut grejer igår.

2010-01-17 @ 08:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback