Utvilad

Nu har jag varit ledig 3 dagar och jag är riktigt utvilad. Så himla skönt! Idag börjas det igen. Det är inte jobbigt å jobba på Lek & Bus. Så himla skönt! Nu börjar höstlovet så jag ser fram emot en fullspäckad vecka med massor å göra på jobbet. Vi har tagit in en del extrapersonal.

Jag klippte mig häromdan. En riktigt impulsgrej. Jag gick in på Bellbox på marieberg bara för å kolla vad för grejer dom hade. Jag hade aldrig varit därinne förr. Jag gick ut därifrån men vände ganska snabbt och gick in igen. Det var en tjej där som såg ut å vara duktig på å klippa. Så jag gick fram till henna och frågade om hon hade tid å klippa och jajjamensan det hade hon! Det blev lugg och uppklippt, som jag brukar ha fast mycket snyggare. Om ni ska klippa er nånstans så gå till Bellbox och fråga efter Sandra. 410 kr tycker jag inte är farligt när man får ett riktigt bra resultat som man verkligen är nöjd med. Bara ett tips från coachen!

Nu måste jag fixa det sista innan jag drar till jobbet!
Ha en underbar dag allihopa!
http://www.elite.se/files/imagecache/offer_main_image/files/lekobus_stor.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback