Strålande höstväder!

Varför skriver jag inte här oftare... jag vet inte...

Om ni vill veta så jobbar jag för en gångs skull ganska mycket. Har iaf minst 30 h i veckan plus mina extrapass. Det känns verkligen underbart. Det är så skönt å bli uppskattad på ett arbete för en gångs skull. Jag är faktiskt glad att jag fick sparken från Torget, annars hade jag säkert varit kvar där och jag hade inte fått träffa dom underbara människorna på Lek & Bus.

Idag är det underbart väder ute. Jag står vid fönstret och ser ut och känner bara hur jag vill ut, men vad har jag gjort idag... kollat på film. Nu ska jag faktiskt ta mig ut och gå en promenad. Min huvudvärk kanske försvinner också om jag får i mig lite frisk luft.

Det känns som om mitt liv är på väg åt rätt riktning nu. Jag känner mig verkligen lycklig. Visst, klart man har sina dagar då man inte är världens gladaste, men jag är fortfarande lycklig.

Nu ska jag ut och bara njuta! Ser ni mig, säg hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback