Ledig

Jag sitter här i soffan men datorn i knät och bara tar det lugnt.

Igår åkte jag, Johanna, Linda och Linn till Cesse och spelade poker. Det var mycket trevligt fast jag förlorade. Sista handen körde jag all-in på en skithand, för det var bara 3 min tills jag var tvungen å gå till bussen. Sen sprang jag till bussen.

Imorrn kommer Tyson komma hit runt 7, sen ska jag vara vara hundvakt hela dan. Vi får se hur det går, men jag tror vi kommer bli bra kompisar. Han är ganska vild och han har mycket energi men så är han ju unghund också. Vi ska ta en riktigt lång promenad imorrn i Venaspåret. Nån som vill med?

Mitt favoritprogram har blivit Djurpolisen i Phoenix. Jag tycker det är riktigt bra. Jag blir bara mer och mer övertygad om att mitt drömjobb är att hjälpa djur men jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas...

Jag tänkte försöka mig på å baka ciabatta-bröd idag. Det tar ju ganska lång tid och det passar bra nu när jag är ledig både idag och imorrn.
Se hela bilden



Hoppas alla har en underbar dag!
/Saara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback