Den här dagen

Idag har jag verkligen baaaara sovit. Jag sov från och till tills halv fem idag. Jag vet inte vad det är med mig. Skulle ha träffat linda idag men orkar verkligen inte. Jag måste i alla fall diska och handla mat idag.... och laga maten. Måste ha matlåda till jobbet imööööra. Jag måste säga att jag är lite trött på maten på Lek&Bus. Salami-brie-smörgåsarna är riktigt goda, men lite omväxling skadar ju inte.

Jag och Pierre var och kollade på bilar i fredags. Vi gick i 3 timmar. Sen kom Emil och hämtade oss och vi åkte runt lite till. Det var ganska roligt för att man visste att man kanske skulle köpa bil. Så blev det inte utan vi väntar lite till, tills vi hittar nån liten söt bil. Jag längtar! Ska bli skönt å kunna vara lite friare.

2-3 december drar jag och Pierre till Stockholm!!! Vi kommer antagligen sova över hos Sofi och Niklas. Riktigt skoj kommer det bli. Jag får äntligen göra av med pengarna jag fick när jag fyllde 25 och sen får jag ju välja nån upplevelse. Om ni vill får ni gärna gå in på www.upplevlsepresent.se och hjälpa mig. Jag vet verkligen inte vad jag ska välja.

Nu måste jag ta tag i dagens måsten. Jag skulle verkligen vilja ha en enda ledig dag som jag inte måste göra nånting om jag inte vill. Blir aldrig så...

http://www.middagsmaten.se/filer/matkasse.jpg

Hoppas alla får en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback