Slappsöndag

Hade en liten fest igår som inte alls var planerad. Meningen var från början att bara jag och Linda skulle se finalen av melodifestivalen men sen kom det lite mer folk och med dom kom det även alkohol. Men det var riktigt roligt faktiskt. Jag och Emelia lyckades tappa bort alla så vi gick till Klaras själv. Där hittade vi Pierre och hans kompis Emil. Jag säger hej till han och helt plötsligt slänger han fram snorren och visar att han har piercat den. Han hade gjort det själv galningen.

Idag har jag inte gjort mycket. Jag har inte ens plockat bort alla flaskor som står i lägenheten. Jag tar det imorrn. Jag är antagligen ledig imorrn med. Jag låg hela dagen i soffan och mättade värtsta hungern med lite överblivna chips från igår och väntade på Pierre så vi kunde äta pizza. Han jobbade idag stackarn. Då ringer jag han när han har slutat och ska fråga vilken pizza han vill ha. Då säger han att jag ska göra mig iordning för vi ska ut och äta. Jag tar en dusch, sätter upp håret och drar på mig en klänning. Sen gick vi till Efesos. Det var så gott. Hade ju inte ätit något på hela dan. Jag åt plankstek för första gången i mitt liv. Det var underbart gott! Jag älskar överraskning så Pierre ligger på plus. Fast det brukar han göra. Han har däckat totalt i fotöljen. Vilket jag tänker göra i sängen om cirka fem min.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback