Luleå-Frölunda

Idag har jag och Pierre för en gång skulle varit lediga tillsammans. Så vi gick en sväng till Rusta och köpte flyttkartonger. Ibland är det bra med reklam. Fast för det mesta ligger det bara överallt i lägenheten och skräpar. Jag trodde inte kartongerna skulle vara så stora och otympliga och bära hem. Så vi var tvungna att ta bussen fyra busshållplatser. Hittills har jag packat ner 3 lådor. Det är ju så kul! 3 veckor och 2 dagar kvar!

Nu ska jag titta på hockey. Mitt och Pierres lag spelar mot varandra! Luleå (mitt lag) mot Frölunda (Pierres lag).

Ta ta


Kommentarer
Postat av: kristin

weee! då måste ni ha inflyttningsfest sen :D

Postat av: Anonym

så du gillar hockey du!:P



kristin, klart att de ska ha en inflyttningsfest!! eller? hihi

2009-03-12 @ 19:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback