Lite mer tjat om nya lägenheten!

Nu är det bara en vecka kvar till vi flyttar. Det är fortfarande lite grejer kvar att göra. Adressändring och elen är kvar. Snart ska jag till clas ohlson och köpa snöre tejp och fler sopsäckar som jag ska slänga ner kläder i. Det är riktigt svårt å slänga saker. Jag har inte slängt alls mycket. Meningen är ju att man ska rensa bort massa skit när man flyttar men allt åker bara ner i lådorna. Den här nya lägenheten känns som ett nytt kapitel i mitt liv. Jag har mycket ledsna, glada och roliga minnen i den här lägenheten. Jag har verkligen haft det bra här. Jag kan inte tacka Janne nog för att han hyrde ut den till mig. Det känns som ett steg närmare vuxenlivet när man skaffar en trea. Hehe Vi får se var nästa steg blir.

Nu blir det kanske en film. Sen clas ohlson. Sen packa. Sen diska.

Ta ta

Kommentarer
Postat av: Linda

ja, det kanske snart ploppar ut en unge?:P



Vad snabbt det går! Vilken dag flyttar ni? Kanske vill ha hjälp? =)

2009-03-27 @ 06:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback