5 dagar kvar!

Nu är det riktigt nära! Imorrn ska jag gå genom mina kläder och packa ner nästan allt. Ska nog bara ha kvar det jag beräknas ha på mig dom närmaste fem dagarna. Jag kommer sakna min lägenhet! Den är så central, billig, underbar utsikt och jag tycker om mina grannar. Dom tycker också det är tråkigt att jag ska flytta, det är vad dom säger iaf. :)

Jag älskar dom här fredagarna. När jag har slutat jobba vet jag att jag har 3 dagars ledighet framför mig och jag kan göra vad jag vill! Ni som inte har jobbat på torget har verkligen ingen aning om hur det är. Man gör allt för att kunna sluta 2 minuter tidigare, jag skojar inte. Så då är inte dom här närmaste 3 dagarna någe fel!

Det är dags å ta tag i Beach 2009 nu också! Man vill ju inte se ut som en blek flodhäst när man glider runt på stranden.

Nu ska jag lägga mig så jag orkar packa.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback