2 dagar kvar!

Om 48 timmar står jag nog och får nyckeln till nya lägenheten. Nu är det verkligen inte mycket kvar. Jag har pyttelite kvar i köket och sen är fönstrena kvar. Jag har ju sån tur att det är underbart vädet idag så fönstrena kommer nog bli riktigt rena och fina, om jag inte ramlar ut. Hehe.

Först ska jag nog söka lite jobb. Har en lista jag ska gå genom. Som sagt, ett nytt kapitel i mitt liv. Jag vill ha en fast anställning! Det borde väl inte vara så svårt.

Jag hittade en jättefin bikini när jag letade efter en annan. Jag vill ha den! Hoppas verkligen jag kommer köpa den så kanske jag får glida runt i den i Egypten i höst!

Wonderland - Cloud Bikini Top
www.nelly.com

Kommentarer
Postat av: Linda

putsa fönster, det är ju vi experter på!! Ska jag komma över i helgen till din/eran nya fräscha lägenhet?=)

2009-03-30 @ 16:57:47
Postat av: Hannele

Snyyyyyyygg bikini ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback