Hos Linda

Då satt man hos Linda. Det kan man aldrig göra för mycket. Vi har fixat lite idag. Vi köpte en massa cider idag till vår 25-årsfest. Jag ser verkligen fram emot det.  Fast jag är lite osäker på om vi köpte tillräckligt, men vi får köpa mer om vi märker att det kommer fler än vad vi tror.

Jag har fått väldigt mycket gjort idag. Nu är jag redo å dra bort en vecka. Det var skönt å fixa allt, för annars hade jag bara oroat mig för det i Finland och det vill jag inte.

Jag blev utkörd från mitt hem idag. Pierre skulle ha grabbkväll med tvspel och öl. Hade ju varit skönt å vara hemma eftersom vi drar men jajja.

Nu ska vi äta kort med bröd och se på nån svensk vampyrfilm.

Hejdå Lilltå!

Kommentarer
Postat av: Linda

du får vara här hur mycket du vill:)

jag tror nog att det räcker, som sagt, alla kanske inte dricker och vissa tar med sig. Men som du sa, så är det bara att köpa mer om det skulle behöva!

2009-07-30 @ 10:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback