Willys

Nu har jag äntligen gjort det. Jag ville bara säga åt alla och vara tysta på bussen. Varje litet ljud kändes som om nån slog mig med en hammare i huvudet. Nu är det bättre. Jag har fått i mig lite mat, min otroligt onyttiga middag. Det blir bättre ikväll när jag måste laga mat åt Pierre också. Han har lite högre krav. Ne det blir snart Anna Skipper snart om jag fortsätter såhär! Hehe



Eftersom vi inte har nån kabel till vår kamera så får jag använda min mobil om jag ska få in några bilder här. Jag tänkte försöka göra min blogg riktigt snygg också men då behöver jag nog lite hjälp. Får se när det blir.

Nu ska jag göra mig lite fin för jag ska iväg och titta på när Pierre spelar lite fotboll. Dom på IKEA har bestämt sig för att bli lite hurtiga och spelar fotboll en gång i veckan. Det tycker jag är skitbra, att man umgås med folk man jobbar med, på fritiden också.

Ni får ha en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag behöver oxå lite hjälp av Anna Skipper :P

2009-04-29 @ 19:28:55
Postat av: Linda

haha jag behöver oxå lite hjälp av Anna Skipper :P

2009-04-29 @ 19:29:13
Postat av: Lina

Hohoo, nu har jag hittat din blogg, va kul! :) Skönt att ni har börjat få ordning på nya stället, jag vet hur det är! ;)



Vi ses, vi bör styra upp en torgetfest snart igen!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback