Sommar och sol!

Idag tog jag mig ur lägenheten. Jag trodde att jag skulle behöva hoppa in och jobba, eller jag var ganska säker på det. Så jag duschade och gjorde mig iordning. När jag gick till bussen så tänkte jag att jag ringer en extra gång för å säga att jag kommer men då sa dom att det var så lugnt så jag behövde inte komma. Då stog jag ändå och väntade på bussen så jag åkte in till stan. När jag satt där och funderade hade jag inte nån aning om vad jag skulle hitta på. Då kom jag och tänka på Annie, min Annie. Hon mötte upp mig och vi tog en fika. Så underbart väder! Det blåste men det blåste inte alls kallt. Vi gick runt en stund och sen var klockan redan 1715 så vi bestämde oss för att röra oss hemåt. Så nu är jag hemma. Halv åtta börjar ett Eurovisionprogram på tvåan och kl åtta börjar ett annat eurovision på ettan. Så jag har en del å kolla på ikväll! Men innan dess måste jag städa och diska lite.

Bara 25 min kvar. Dags å ta tag i det...

Kommentarer
Postat av: Linda

ååh när är finalen?

2009-04-28 @ 21:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback