Seg i kroppen idag

Jag hade en bra dag igår. Jag och Pierre var för en gångs skull lediga tillsammans så vi tog en sväng på stan. Pierre klippte sig sen blev systemet. Sen kom vi på att vi har restaurangchansen så vi gick till sibylla och köpte hamburgare. Efterrätt måste man ju ha så det blev glass vid slottet. Precis när vi hade ätit upp glassen kom bussen och vi bestämde oss för å åka hem. När vi var hemma började jag göra mig iordning för å dra iväg till Linda. Dit kom även Jennie och Ros-Marie. Vi drack lite vin och pratade om allt möjligt. Sen var Ros-Marie så snäll så hon skjutsade in oss till stan för vi skulle äta på Hellas. Jag tog friterad scampi vilket var riktigt gott tyckte jag, men Jennis och Lindas mat så inte heller fel ut. Vi var sen på väg till Pitchers men kom inte längre än Olearys för där satt Linda och hennes kompis. När vi hade suttit där en stund kom Jassi och Jasse förbi och jag följde med dom till Björnstugan för jag kände att det ryckte i dansnerven. Vi tänkte först gå till Frimis men det var så lång kö så vi kände inte för å stå där. Jag dansade med brudarna men jag sprang mest runt själv. Sen fick jag panik för jag hade tappat mina cigg och precis då ringer Pierre och är utanför Björnstugan så vi går till BK:s och äter. Sen tar vi oss hem och somnar direkt.  Nu sitter vi här och är ganska sega. Det blev lite mer dricka än vad som var planerat. Jag kan ju säga att det var tur att dom inte ringde från jobbet idag. Jag hade fått pallra mig upp ur sängen men det hade inte varit roligt.

Förresten så ringde dom från Lek & Bus-landet och jag ska dit och provjobba om 2 veckor. Jag hoppas det går bra för då har jag chans å få lite extra pengar. Det behöver jag verkligen. Kanske jag har chans att spara lite! Jag tänker nu att jag lätt skulle kunna jobba 6 dagar i veckan men jag vet hur stressad jag skulle bli. Och jag vill inte få för mycket förhoppningar på det här extrajobbet heller för då blir jag bara besviken om dom inte ringer in mig. För jag har hört om 2 personer som har extrajobb där som dom inte har ringt in en enda gång... Det låter lite konstigt för då förstår jag inte varför dom tar in mig om dom redan har folk dom kan ringa.

Nu ska jag lägga mig och kolla på ett program om feta husdjur och jag vet att jag kommer vara riktigt arg när programmet är slut. Jag förstår inte att folk ger sina husdjur så mycket mat bara för å komma med i Guiness Rekordbok.

Ta ta

Kommentarer
Postat av: Linda

det blev en väldigt trevlig kväll! tack för trevligt sällskap!



Lycka till med Lek & Bus!

2009-04-28 @ 21:45:08
Postat av: sommarflickan

jag såg inte det programmet, av just den anledingen. Visste att jag skulle bli vansinnig och inte kunna sova sen.

Blev jätteglad när du ringde förresten, det var trevligt att ses en stund! Hoppas vi syns på fredag? Storkram!

2009-04-29 @ 20:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback