Såå trött!

Jag vet verkligen inte vad som har hänt med mig sen vi flyttade hit. Det enda jag gör när jag är ledig är och tittar på tv. Det är underbart väder ute och jag går inte ens utanför dörren. Jag är så trött fast det är ljust ute. Jag vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till. Nån som har några tips som inte är energidrycker, för dom känner jag inte hjälper mig.

Nu är båtresan till finland bokad och betald, men jag har inte begärt om semester än. Jag tror inte det är något problem. Det jobbiga är att om jag nu skulle få en nytt jobb till sommaren kanske jag inte kan få semester just då eftersom det är då alla vill ha semester. Fast jag tror inte det är så stor chans eftersom jag knappt har sökt några nya jobb.

Jag upptäckte tradera i tisdags. Det är hur kul som helst fast man inte köper något. Jag var riktigt nära och köpa en vit LV plånbok igår men sen bestämde jag mig för att stänga av datorn och gå till jobbet. Det var sååå nära. Det kommer bli farligt om det kommer upp en till sån plånbok.

Nu ska jag rycka upp mig och städa å diska. Jag kanske pigganar till lite eller så blir jag helt slut och somnar som en stock efteråt.

Ta ta

Kommentarer
Postat av: Hannele

Älskade syster :)

Du kanske har järnbrist? :) Finns järntabletter på apoteket eller på affären :)



Saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback