En ny dag!

Godmorgon mina vänner!

Idag var jag verkligen inte uppe med tuppen. Jag vaknade inte förärn 1127 men jag tror det var behövligt. Jag har gått upp så tidigt varje dag sen vi flyttade hit. Jag kanske inte känner mig riktigt hemma än när jag sover. Jag vet inte.

Det är ju så underbart väder idag med!

s

Vad händer idag då undrar väl ni?! :)
Närmast ska jag äta frukost och göra mig lite fin. Sen ska jag nog ta en promenad i solskenet. Ikväll kanske vi ska till universitetet, vi får se om vi tar oss dit. Vi ska iaf se brasan vid slottet. Det blir första gången jag får se den. Det är säkert inget märkvärdigt, bara en brasa, men då har jag i alla fall sett den.

Ha den mest fantastiska dag!

Kommentarer
Postat av: Sofi

universitetet? Vad händer där?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback