Bor på norr!

Nu har jag äntligen börjat få ordning på lägenheten. Det har varit mycket å göra. Det som är kvar är lite gardiner och tavlor. Sen ligger Pierres grejer i en hög i lilla rummet. Får se när han tar tag i det. Jag har inte riktigt fått den där hem-känslan än men det kommer väl. Den gamla  lägenheten kändes så mycket mysigare på nåt sätt. Men det var nog för att den var mindre också.  Annars trivs jag riktigt bra faktiskt. Jag älskar verkligen balkongen och garderoben. Det är så fint i garderoben med alla kläder. Man ser exakt vad man har istället för att hålla på att rota fram grejer varje dag.

Jag trodde jag skulle slippa bli sjuk. Jag var riktig hängig en lördag för ca 2 veckor men sen på söndagen mådde jag bra. Trodde inte det skulle bli mer med dig. Men nu kom allt på en gång. Bara jag slipper febern så är jag nöjd.

Jag tycker verkligen inte att Xena Krigarprinsessan är bra. Jag har på det i bakgrunden nu... Det känns som om den serien har hållt på i en evighet och det måste ju betyda att det är en del som tittar på det. Alla har vi olika smak.

Får se när jag kan skriva nästan gång. Har fått ett ritkigt stort virus på datorn så jag tror Pierre ska sätta igång sin dator och föra över allt från den här så vi kan fixa den här. Hoppas det går!

Nu ska jag försöka ta mig till stan och köpa ett tangentbord.

Ta ta

Kommentarer
Postat av: Linda

häääärligt! nu kan jag lättare hitta vilka kläder jag ska låna:P

2009-04-09 @ 20:33:51
Postat av: Sofi

haha Nicklas grejer låg i en hög tills vi flyttade ut. Latmask! Hoppas pierre är bättre.

Saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback